Vilkår

Betaling
NOORMANN ApS modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron og Mastercard. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes. Du skal være over 18 år for at købe spiritus i vores webshop.

Alle beløb er i DKK. Danske kroner og er inkl. moms.

NOORMANN ApS bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Levering
NOORMANN ApS leverer på alle hverdage.
Varer forventes afsendt inden for 5 hverdage – medmindre andet er aftalt.
Efter afsendelse af dine varer, vil du modtage en e-mail med link til et track’n trace nummer (husk at tjekke dit spamfilter, såfremt du ikke har modtaget denne).

Reklamationsret
Skulle uheldet være ude, og du opdager en pakkefejl eller der er mangler i din ordre, er det vigtigt at du tager fat i os hurtigst muligt, så vi kan hjælpe dig.

Har du en reklamation, skal du kontakte os enten telefonisk eller på mail. 

Vi skal modtage besked om din reklamation senest 5 dage efter varen er modtaget og meget gerne før.

Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert opbevaring af produktet.

NOORMANN ApS vil dække eventuelle returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering
Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:

NOORMANN ApS
Constantiavej 33
9900 Frederikshavn

CVR-nr.: 39260158

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.

Refusion
Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret
Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop.

Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren.

Returneringsomkostninger skal du selv afholde.

Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen.

Meddelelsen skal gives pr. mail på marketing@noormann.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:
Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til:

Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.

Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@domæne.dk

 

Close
Sign in
Close
Cart (0)

Ingen varer i kurven. Ingen varer i kurven.